Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Maybach през обектива на Давид Лашапел

09.12.2009 10:29
Туит

Явно кризата е сложила окови и на елитарни марки като Maybach, след като от Daimler търсят все по-екстравагантни механизми, за да промотират своето луксозно подразделение.

Exposure of Luxury ( от англ. „Демонстрация на лукс”) и Berlin Stories (от англ. „Истории от Берлин”) са двете изложби на популярния фотограф Давид Лашапел, представени в Маями този уикенд. В тях дейно участие взима марката Maybach, която си е поставила за цел да „увеличи присъствието си в съвременното изкуство” - в случая чрез моделите Maybach Zeppelin DS 8 от 30-те години и настоящият представител Maybach Zeppelin.

В действителност фотографиите са повече от впечатляващи, но дали това не е отчаян опит на Maybach да привлече вниманието на своите клиенти? Оставяме Вие сами да прецените, след като разгледате кадрите от сесията и мейкинга й.

 

Коментари
comments powered by Disqus