Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Майкъл: Не знам кога ще сме готови с KERS

30.04.2009 14:00
Туит

Според техническия директор на Williams Сам Майкъл развойната дейност по KERS в Оксфорд върви на пълни обороти, но не е ясно кога системата ще бъде готова за дебют на писта.

Williams е единственият отбор на стартовата решетка, който работи върху система за регенериране на кинетичната енергия, базирана на механичен маховик и вариатор, а не на комбинацията от батерии и генератор.

„Когато успокоим малко топката по развитието на аеродинамиката, ефектът на KERS ще нарасне значително“, обяснява Майкъл. „Работим на пълни обороти, за да можем да интегрираме системата във FW31 възможно най-скоро. На този етап обаче не мога да кажа кога точно ще се случи.“

Майкъл признава, че е разочарован от резултатите на своя тим. Въпреки че Williams разполага с един от най-бързите автомобили на стартовата решетка, е спечелил само 3,5 точки в рамките на изминалите четири старта.

„Бяхме наистина бързи в началото, но не спечелихме достатъчно точки, което определено ни разочарова. Съперниците вече ни застигат и ще бъде много трудно да задържим този темп на развитие през цялата година. Но това ни е работата, така че ще продължим да натискаме.“

„Направихме и някои грешки. В Австралия имахме проблеми с гайката на едното колело, което струва на Нико близо 10 секунди. В Малайзия не сложихме интермедиа гуми, когато трябваше, а в Китай допуснахме огромна стратегическа грешка, когато го повикахме в бокса при кола за сигурност на пистата.“

Коментари
comments powered by Disqus