Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda 1: Тризнаците

01.06.2008 12:06
Туит

Японците ще пуснат на пазара ултракомпактен модел, използвайки техническата платформа, която делят още Fiat 500 и следващият Ford Ka. На автосалона в Париж през септември ще бъде представен концепткар, даващ първи насоки за предстоящия Mazda 1.

Също както при своите колеги моделът, чиито дизайн бива проектиран от европейското подразделение на Mazda, ще бъде изпълняван единствено с три врати. Аналогично на модификацията 500 Abarth, японците ще предложат разработена от Mazdaspeed спортна версия на мъника.

Базовите варианти от друга страна са еднолитров бензин и 1,3-литров турбодизел, генериращи по 55 конски сили. Моторите на Mazda 1, който ще се предлага в Европа и Съединените Щати, ще бъдат куплирани с петстепенна механична предавателна кутия.
Коментари
comments powered by Disqus