Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda 2: Две-три

24.01.2008 12:01
Туит
Mazda 2: Две-три

Настоящото поколение на модела се предлагаше до момента само в изпълнение с пет врати. На автомобилното изложение в Женева обаче японците ще покажат триврата модификация на палавия мъник.

Габаритите на версията с три врати съвпадат напълно с размерите на популярния хечбек, който разполага с пет. Техниката и изборът от задвижващи агрегати също са съвсем идентични. Почти низглежда дори линията на страничните прозорци.

В теглото на двата варианта не се наблюдават значителни несъответствия. "Младежката" Mazda 2 обаче вероятно ще бъде малко по-изгодна от актуалната за момента модификация, която неотдавна беше избрана за автомобил на годината в България, Дания, Австрия и Гърция.

Коментари
comments powered by Disqus