Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda 2: Пълна промяна

14.02.2007 09:02 1
1
2571811309
Туит

Революция вместо еволюция е било кредото при създаването на новата генерация на Mazda 2, която ще бъда показана официално за пръв път на автомобилното изложение в Женева.

Ръбатият силует на предшественика е напълно изчезнал, на негово място се е появило спортно-динамично излъчване, като дължината на модела 2 е намалена с четири сантиметра до 3,88 метра, а междуосието е запазило досегашните 2,49 метра. Широчината от своя страна е нараснала с 1,5 сантиметра до 1695 милиметра, докато със своите 1475 милиметра, височината е с пет и половина сантиметра по-малка отпреди. Физиономията на малкия хечбек носи бадемовидни светлини и агресивна петоъгълна предрадиаторна решетка. Предната броня се доминира от внушителен централен въздухозаборник, от чиито две страни са разположени фаровете за мъгла. Страничната линия се доминира от характерните извивки на калниците и атрактивната игра на дизайнерите с повърхностите, като динамиката на формите се подсилва от решения като тъмните централни и филигранните задни колони. Задните светлини са разположени под нетрадиционен ъгъл, а задната броня може да се похвали от малък дифузьор.

По по-модерен начин е решен и интериорът на автомобила – практичността е подобрена чрез добавянето на цял куп нови жабки, чекмеджета и ниши, а а каченият на централната конзола лост на трансмисията улеснява превключването на предавките. Багажникът побира до 250 литра багаж, а при сгъване на задните седалки, товарният обем на Mazda 2 се увеличава до 469 литра.

За сигурността се грижат пълен комплект въздушни възглавници и серийната система ESP

Моделът ще се предлага с три двигателя, като базовият вариант се задвижва от 1,3-литров четирицилиндров бензинов мотор, който ще се предлага във варианти със 75 к. с. и 118 Нм и 84 к. с. и 121 Нм. 1,5-литровият бензинов двигател пък разполага със 103 к. с. и 136 Нм, като всички варианти се комбинират с петстепенна механична трансмисия. На малко по-късен етап гамата ще бъде попълнена и от 1,4-литров турбодизелов агрегат. Намаляването на общото тегло на автомобила с около 100 килограма обещава значителна икономия на гориво: според производителя базовият вариант изразходва едва по 5,4 литра на 100 километра при смесен цикъл на шофиране.

Коментари

ligli4ka
mn qka kola!!!liubimka mi e!extra! nqmam dumi!! :-* :-* :) :)

comments powered by Disqus