Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda 2: Седан за Китай

20.11.2007 13:11
Туит

Статистиката твърди, че китайската клиентела си пада по автомобили тип седан. Следвайки тези предпочитания, японският автомобилостроител ще представи пред публиката на Guangzhou Auto Show вариант на компактния си модел 2 с триобемна каросерия.

Изпълнението с прикачен багажник не се различава от петвратия модел преди средната колона. Новият завършек на задницата е комбинация от проточен силует и изтеглена назад крайна колона. Във високия ръб на багажника разпознаваме оформлението на аналогичната модификация при Mazda 3. Стоп-светлините пък се врязват дълбоко в капака на товарното пространство.

Изборът от задвижващи агрегати се свежда до три бензинови двигателя. Базов е 1,3-литровият мотор с мощност от 75 к. с., а по-големият 1,5-литров ще се предлага в изпълнение с 84 или 103 к. с.

Новоизлюпеният седан ще се произвежда в съвместното предприятие на Changan, Ford и Mazda в Нанджинг, а продажбите ще стартират в средата на януари.

Коментари
comments powered by Disqus