Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda 3 MPS: Свежа кръв

07.09.2009 12:14
Туит

Mazda публикува първите официални фотографии и технически характеристики на обновения Mazda 3 MPS.

Спортният модел се отличава от стандартния хечбек по масивния отвор на предния капак за охлаждане на интеркулера, новите брони, раздутите калници и 18-цоловите алуминиеви колела с гуми на Dunlop (от 215 до 225 в зависимост от нивото на оборудване). Двойните ксенонови предни светлини, светодиодните стопове и новото задно крило допълват спортния кит на MPS.

2,3-литровият DISI мотор с принудително пълнене генерира 260 к. с. при 5500 об./мин, а кривата на максималния въртящ момент достига своя пик от 380 Нм при 3000 об./мин. Благодарение на него спортният хечбек ускорява от място до 100 км/ч за 6,1 секунди, но почитателите на спортното шофиране ще останат разочаровани от факта, че максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч. Това пък със сигурност ще зарадва тунерите...

Промените по силовото предаване засягат още новия диференциал с ограничено приплъзване, модифицираната шестстепенна скоростна кутия с по-голям диапазон на предавателното отношение, както и новите полуоски.

Шасито на MPS е основно преработено, за да предостави нужната спортна динамика. Окачването е по-ниско и по-твърдо, стабилизиращите щанги са подсилени, кормилната уредба също е нова, като от Mazda обещават по-директна работа и обратна връзка. Спирачната система е получила 320-милиметрови дискове отпред и 280-милиметрови отзад, като в стандартното оборудван влизат ABS и ESP.

В интериора на MPS впечатление правят съшитите с червени конци спортни седалки, алуминиевите педали, новите контролни уреди с показания за налягането в турбокомпресора и мултифункционалният дисплей. Аудиосистемата на Bose е оборудвана с десет високоговорителя, както и с Bluetooth интерфейс.

 

Коментари
comments powered by Disqus