Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda 3 MPS: Усмивка!

03.02.2009 20:00
Туит

Топверсията на японския компактен модел, който традиционно носи обозначението MPS, ще дебютира на автосалона в Женева.

260-те конски сили на 2,3-литровия 4-цилиндров двигател на Mazda (380 Нм) са ръкавица в лицето на създателите на Golf GTI, които в момента са считани за най-добри в сегмента сред европейците. Друго предимство на японската "бегачка" е високото ниво на екологичност, отбелязано с лейбъла Euro 5.

Външността на автомобила - особено неговата предница - е по-агресивна от всякога. Новата предна престилка и доминантният отвор в капака на двигателя сигнализират високата потентност на червения "снаряд". Характерно за задницата пък е всемогъщото крило, закачено в края на покрива.

Коментари
comments powered by Disqus