Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda 3 седан: Писмо от Америка

20.11.2008 07:58 2
2
2571836684
Туит

На автосалона в Лос Анджелис японците разкриха напълно второто поколение на Mazda 3. Новият компактен седан скоро ще бъде последван от петврат хечбек.

За да освежи външността на модела 3, Mazda добавя елементи от дизайна на другите си по-нови разработки 6 i RX-8. Кокпитът също е облагороден с нови, по-качествени материали. Част от обзавеждането на автомобила са триспицовият волан, дълбоките шахти на контролните прибори и мултифункционалният дисплей, разположен в горната част на централната конзола. 

Американското изпълнение ще се предлага с два 4-цилиндрови атмосферни двигателя - двулитров, генериращ 148 к. с., и 2,5-литров (167 к. с.), зает от по-големия Mazda 6. Двете версии ще бъдат оборудвани с петстепенна автоматична трансмисия Sport-AT или 6-степенна механична предавателна кутия. 

Според Mazda базовата модификация ще харчи в града 9,4 литра и 7,1 литра при извънградско шофиране, което за европейските стандарти е доста посредствено постижение.
Коментари

GOLF-a
Аз отначало като видях снимките, си помислих, че е ПЕЖО това. Японците са еталон за отвратителен и плагиатски дизайн..

Боро
С тази зинала паст отпред прилича на Peugeot. Жалко...

comments powered by Disqus