Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda 6: Японска премиера

26.01.2010 17:31 3
3
2571867340
Туит

Продажбите на фейслифта на Mazda 6 ще започнат незабавно в Япония, след като моделът известен в Страната на изгряващото слънце като Atenza, бе представен официално днес.

Премиерата се състоя в Япония, а пред международна публика Mazda Atenza ще бъде представена за първи път по време на женевския автомобилен салон в началото на март като Mazda 6. Автомобилът се продава в три варианта – седан с четири или пет врати, както и комби с пет врати.

Предната решетка и броня са с характерния „усмихнат” дизайн, познат ни от Mazda 3 и показания миналата седмица Mazda 5. Повече промени се откриват в задната част на фейслифта, където бронята и накрайниците на ауспуха са преработени. Колелата на Mazda 6 са алуминиеви с размери 17 или 18 цола.

Подобрено е още окачването и управлението на автомобила. Той разполага с изцяло нов високоефективен и икономичен двулитров бензин DISI1 с директно впръскване на горивото, който ще замести сегашния мотор със същия работен обем. Повече информация за него ще има по време на автосалона в Женева.

Двигателите с работен обем от 1,8- и 2,5-литра също са получили известни подобрения. Далеч по-чист и икономичен е и 2,2-литровият турбо дизелов двигател, който се предлага с мощност от 127 до 178 к.с.

Различно е и усещането в салона на Mazda 6, който има далеч по-изчистен вид отколкото предишната версия. За това основна вина има едноцветният интериор, докато в досегашния вариант той бе в контрастиращи тонове. Използвани са материали с хромирано и черно лаково покритие.

Световната премиера на модела е в Женева, като продажбите в Европа ще започнат скоро след това.

Коментари

az
ще видим

To AZ
За да хвърля по малко CO2, чичо! Всичко е Екология тези дни!

az
че досега дизела е с 185кс защо ще го намалят ?

comments powered by Disqus