Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda BT-50: Страшна работа

18.10.2010 10:54
Туит

Mazda представи новата версия на своя пикап BT-50 на автосалона в Австралия. Набеденият за „лайфстайл автомобил“ според официалния пресрилийз на японците е базиран на Ford Ranger.

Първите скици на новия модел предвещаваха нещо обещаващо. Официалните фотографии обаче определено ни разочароват – огромна радиаторна решетка и фарове, както и все по-малко остъклено пространство. На пръв поглед интериорът изглежда стилен, но качеството на материалите е под въпрос. И се пак, нека не избързваме със заключенията, тъй като на този етап информацията за BT-50 е твърде оскъдна.

На този етап се знае, че моделът ще се предлага във версии с две и четири врати, както и с двойно предаване. Няма официална информация за двигателната гама, но спокойно можем да предположим, че място под предния капак ще намерят следните двигатели на Ford – 2,2-литровият четирицилиндров Duratorq TDCi (150 к.с.), петцилиндровият му аналог (200 к.с.) и 2,5-литровият Duratec (166 к.с.).

Повече информация за модела ще има по-късно тази година.

Коментари
comments powered by Disqus