Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda CX-4 в Пекин: Още едно SUV-Coupé

26.04.2016 11:11
Туит

Няма да стъпи в Европа, но за тукашния пазар специално ще бъде произведен CX-6

Mazda представи на IAA 2015 концепт на кросовъра Mazda Koeru. На автомобилното изложение в Пекин 2016 стъпва серийният модел CX-4, който трябва да се присъедини към SUV- Coupé сегмента.

Изглежда SUV купетата са доста актуални напоследък. Навремето BMW сложи началото на тази история с X6, а Mercedes се присъедини много по-късно с GLE Coupé. BMW последва с един клас по-долу X4. Mercedes пък пусна предсерийна версия на GLC Coupé. С предстоящото CX-4 Mazda също скача в тази ниша, но само на китайския пазар. Mazda CX-4 няма да стъпи в Европа, но за тукашния пазар специално ще бъде произведен CX-6, който визуално прилича на малкото SUV-Coupé.

Студията Koreu с визия на Mazda CX-4

Както се очакваше, студията Koreu до голяма степен хвърли светлина на предстоящия CX-4. Думата Koeru на японски означава "преминавам" и именно това значение на името показва, че с този модел Mazda ще надскочи обичайните граници на сегмента. Mazda CX-4 стъпва с размери: 4,63 м дължина, 1,84 м широчина и 1,53 м височина. Междуосието от 2,70 метра CX-4 заимства от CX-5. Пътният просвет възлиза на завидните 19 см.

В предната част на петместния модел се извисява познатата от Mazda радиаторна решетка и динамична предна престилка. Фаровете са конфигурирани като LED единици. Калниците малко са изнесени в страни, големите издутини по каросерията придават внушителния страничен облик. Линията на прозорците е тясна, купевидния покрив стига до задната част, където малък спойлер придава завършък на линията. Mazda предлага олекотени джанти с размери 17- и 19-цола в диаметър и гуми 225/65R 17 и 225/55R 19. Под вертикалната задна врата се открива багажно отделение с обем от 400-1228 литра, а под пода му се намира още едно отделение за багаж.

Гамата двигатели на Mazda CX-4 включва мощния 192 к.с. и 252 Нм 2,5-литров четирицилиндров бензинов двигател и 158 к.с. и 202 Нм двулитров четирицилиндров. И двата двигателя се куплират с 6-степенна автоматична трансмисия. Малкият бензинов двигател предлага опция и с 6-степенна механична скоростна кутия. Задвижване на всички колела предлага само 2,5-литровият мотор.

Серийното оборудване включва също и най-новите системи за безопасност и асистиране, които Mazda е компилирала в i-Activsense пакет. Свободно стоящият централен екран на CX-4 е заимстван от CX-3. По отношение на мултимедиите, CX-4 се базира на най-новото поколение инфотейнмънт  MZD Connect от палитрата на Mazda.

Коментари
comments powered by Disqus