Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda CX-7: New Face

09.03.2009 09:36
Туит

Европейското изпълнение на японския кросоувър е снабдено за пръв път с дизелов двигател. В Женева бе представена модифицираната му версия за моделната 2009-а година.

След фейслифта CX-7 вече има по-голяма предна маска и по-видна емблема, а шахтите на фаровете му за мъгла са рестилизирани. Капакът на багажника е получил хромирана лайстна, върху покрива е монтиран пораснал спойлер, а серийните колела са с размер 18-цола. 

Преработеният модел на Mazda CX-7 има нов мултифункционален волан и актуализирана подредба на регулаторите в централната конзола. 

Всъдеходът ще бъде задвижван от 2,2-литров Common Rail турбодизел (173 к. с., 400 Нм) или 2,3-литров бензин, също с принудително пълнене. Куплиран с 6-степенна механична трансмисия самовъзпламенителят спринтира до 100 км/ч за 11,3 секунди и постига върхова скорост от 200 км/ч. Средният му разход на гориво отговаря на приемливите 7,5 литра.
Коментари
comments powered by Disqus