Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda MX-5 Coupe: Сега или никога

14.02.2008 15:02
Туит
Mazda MX-5 Coupe: Сега или никога

Японското списание Best Car спекулира с идеята за създаване на модификация със статичен покрив - като оставим настрана откритата версия на MX-5 с твърд сгъваем таван, Mazda все още пренебрегва почитателите на малки и леки класически купета.

Според Best Car в момента се работи над автомобил с именно такава конструкция. През 2003 година японците пуснаха на местния пазар лимитирана версия на модела с неподвижен покрив, който обаче беше базиран на предишната техническа платформа NB.

Списанието публикува компютърно изображение на бъдещото купе (NC), разчитайки на идеята, че Mazda ще действа съгласно широкоразпространената поговорка "Желязото се кове, докато е горещо". Японското издание твърди, че автомобилът ще види бял свят през 2010 година.

Коментари
comments powered by Disqus