Продава се само с двулитров двигател със 184 к.с. и 205 Нм, и шестстепенна ръчна трансмисия
Mazda MX-5 се справя добре с фабричните спецификации, но феновете рядко го оставят по този начин. Доработка на двигатели, чиято мощност, честно казано, далеч не е достигнала предела си , експерименти със спирачки, леки джанти, усилена каросерияа... Списъкът продължава. Но австралийският офис на Mazda е подготвил специално издание на осата - GT RS (както яо наричат австралийците). Тази версия може да бъде както класическата Miata с мек покрив, така и RF модификацията с твърд сгъваем покрив. Но основното тук е модернизацията на шасито, след което Mazda MX-5 трябва да стане още по-бърз на пистата.
Mazda MX-5 GT RS се продава само в комбинация с двулитров двигател, развиващ 184 к.с. и 205 Нм, и шестстепенна ръчна скоростна кутия.
Роудстърът 2021 MX-5 е не само нова версия в гамата, но и има разширено оборудване. Предлага се допълнителна информационно-развлекателна система с безжична поддръжка на Apple CarPlay, както и нов цвят на екстериора - Deep Crystal Blue.
Моделът има пренастроени амортисьори Bilstein, които трябва да имат повече обратна връзка и сцепление, и джанти BBS с гуми Bridgestone Potenza S001 с размери 205/45 R17. По-добри стомана и спирачки: Предната ос се отличава с четирибутални Brembo с 280 мм дискове, оптимизирани охлаждащи и спортни накладки, които подобряват устойчивостта на топлина с 26%. А също така новите спирачни механизми направиха възможно изхвърлянето на два килограма от неподвижни маси. Австралия вече приема поръчки за MX-5 GT RS, като не планира да прави доставке за други пазари.
Цеко
пичове, оправете си правописа, почвате да правите все повече грешки, защо? колко време точно отнема проверката на правописа - минутка? проявявате неуважение към читателите!