Концептуалният MX-5 Super25 едва ли ще се сдобие със серийна или състезателна версия, но пък е достатъчно впечатляваш, за да представя японската компания на SEMA.
MX-5 Super25 е еволюция на представения през миналата година Super20, но в случая акцентът е върху надеждността, тъй като състезателният автомобил е проектиран за участие в маратонски стартове. Ето защо върху него е изобразен номер 55 – номерът, с който Mazda печели първата си и единствена победа в „24-те часа на Льо Ман” през 1991 г.
Другите отличителни белези на MX-5 Super25 са червеното лаково покритие, комбинирано с червени и сиви ленти, прожекторите на предния капак, 17-цоловите колела Volk Racing и гумите BFGoodrich g-Force R1.
Основният акцент в спартанския интериор са ролкейджът и спортната седалка Sparco Evo, оборудвана с шестточкови колани. В горната част на централната колона пък е разположена AiM MXL телеметричната система.
За съжаление Mazda не публикува информация за силовия тракт на MX-5 Super25, както и за промените по окачването и спирачната система.