Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda потвърди създаването на нов роторен двигател

28.10.2015 11:53
Туит

Прототипът на спортен автомобил ще бъде оборудван с ново поколение на агрегата, наречен SkyActiv-R

Mazda потвърди разработването на нов роторен двигател. Моторът се нарича SkyActiv-R и ще бъде монтиран първоначално на концептуално купе, което ще бъде демонстрирано на автомобилното изложение в Токио в края на тази седмица, пише Autocar.

"Хората си мислят, че роторните двигатели не могат да отговарят на съвременните екологични изисквания. Въпреки това инженерите на  SkyActiv-R трябва да опровергаят тази гледна точка и да покажат новото развитие на върховата технология ", каза шефът на Mazda по научно-изследователска и развойната дейност Киоши Фудживара.
С новия роторен мотор решаваме три основни проблема на предишния двигател - голям разход на масло и гориво, ниска екологичност и нисък въртящ момент в средния диапазон на оборотите. Планираната мощност на агрегата е около 450 конски сили.

Според неофициални данни моделът, който ще бъде демонстриран в Токио, ще се нарича RX-9 и ще се превърне в наследник на моделите RX-7 и RX-8. Лансирането на автомобила е посветено на 50-годишнината на модела Cosmo Sport, който беше представен през 1967. Продажбите на серийната версия на RX-9 е планирано да започнат през 2020 г.

Известно е, че актуализираният Mazda6 беше представен на автомобилното изложение в Лос Анжелис през миналата година. Външните промени в обновения модел  се отнасят главно до радиаторната  решетката, която сега е изпълнена с по-плавна форма. Новите LED светлини вече продължават в калниците и леко минават на линията на колелата. Сред допълнителните нови неща  е разширяването на цветовата гама на каросерията.

Коментари
comments powered by Disqus