Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda представя ново купе с роторен двигател през 2017

03.07.2015 12:04
Туит

Производството на автомобила е свързано с 50-годишнината на модела Cosmo Sport

Японската Mazda планира да представи прототип на ново купе с роторен двигател през 2017 г., твърди изданието Motoring. Моделът ще се нарича RX-9 и ще стане наследник на RX-7 и RX-8, които вече са спрени от производство. Производството на автомобила е свързано с 50-годишнината на модела Cosmo Sport, който беше лансиран през 1967. Продажбите на серийната версия на RX-9 са предвидени за 2020.

Новият модел ще бъде базиран на модифицирана платформа на Mazda6. Чрез използването на високотехнологични материали теглото му няма да надвишава 1300 кг.

RX-9 ще получи чисто нов роторен двигател, с който ще бъдат решени три основни проблема на предишния мотор - голям разход на масло и гориво, ниска екологичност и лош въртящ момент в средния диапазон на оборотите. Твърди се, че мощността на новия задвижващ агрегат ще бъде  около 450 конски сили.

Известно е, че обновеният Mazda6 бе представен на автомобилното изложение в Лос Аджелис през миналата година. Външните промени в актуализираната версия на модела се отнасят главно до радиаторната решетка, която е изпълнена в по-плавна форма. Новите LED светлини сега са продължение на предните калници, които излизат над линията на колелата. Сред външните промени трябва да добавим и разширената цветова гама на каросерията.

Коментари
comments powered by Disqus