Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda разкри подробности за по-малкия мотор на MX-5

02.02.2015 11:13
Туит

Новият двигател е Skyactiv-G 1,5 с директно впръскване на горивото, генериращ 131 конски сили

Четвъртото поколение на роудстъра а Mazda MX-5 бе представено още през септември 2014 г., но японците не бързат да разкриват изцяло техническите му характеристики. През есента фактически разбрахме само габаритите на автомобила.

Сега компанията обнародва параметрите на най-малкия мотор и масата на тази модификация. Новият двигател е Skyactiv-G 1,5 с директно впръскване на горивото и генерира 131 конски сили. Предишният най-малък мотор беше с работен обем 1,8 литра и развиваше 126 к.с. Максималният въртящ е намалял: беше 167 Нм, а сега е 150 Нм. Заедно с шестстепенната механична предавателна кутия новият роудстър тежи  точно 1000 кг, докато масата на предшественика беше 1150 кг.

От 1989до ноември 2014 г. са  продадени 939 028 екземпляра от роудстъра (произведени са общо 949 471 броя ). Клиентите ще могат да станат собственици на новото поколение в края  на лятото.

Агрегатите на MX-5, по принцип, са известни от други модели на Mazda, но те са със специални настройки за роудстъра. Предварително заявените двигатели  могат да бъдат куплирани както с механична, така и с автоматична кутия с шест предавки.

Вторият мотор е Skyactiv-G 2.0. Както и по-рано, така и сега японските не разкриват параметрите му. Истина е обаче, че журналистите от канадското издание Driving бяха едни от първите, които тестваха новия моделе и потвърждават, че вече знаят, че модификацията на двулитровия двигател са съответно 157 к.с. и 200 Нм. При миналото поколение „по-големият” мотор развиваще 160 к.с. (имаше и форсирана версия по-мощно с  10 к.с.) и 188–190 Нм (в зависимот от пазара). Така че в случая със смяната на поколенията, инженерите не са увеличили сериозно мощността. За съжаление обаче Mazda не разкрива данните за динамичните показатели на двете версии. Предполага се, че основната промяна ще бъде в намаляването на масата , а не в изменения на  характеристиките на двигателите.

Коментари
comments powered by Disqus