На тазгодишното автомобилно изложение в Детройт японците представиха модифицирана версия на спортния RX-8. Европейското изпълнение на RX-8 ще се появи на пазара през есента на 2008 година.
Преработените брони, новите светлини и по-големите накрайници на изпускателната система придават на автомобила повече динамика. В салона от друга страна изпъкват най-вече модифицираният волан, новата форма на инструментите, както и по-удобните седалки.
От 212 до 232 к. с. за двигателите
Мощността на задвижващите агрегати в американската версия възлиза на 212 и 232 к. с. Първият от тях е комбиниран с шестстепенна механична трансмисия, а вторият се предлага с шестстепенен спортен автоматик, който може да бъде командван от планки встрани от волана. "Скъсените" предавки на трансмисията пък вече позволяват по-бързото развъртане на двигателя.
Повишена устойчивост на каросерията
За да бъде оптимизирана устойчивостта на каросерията, японските инженери инсталират под капака на двигателя усилващ трапецовиден елемент. Ходовата част също е подсилена, а стабилността на задвижващия вал е подобрена с цел понижаване на шума в купето.
editor
Поднасям извинения от името на редакционния екип за допуснатата фактологична грешка, която вече е опарвена и благорадя за градивната критика. :)
Ванкел
Интересно, дали преписващият новината има дори бегла представа, че Ванкеловият двигател няма "колянов вал" ? Жалко е че няма грам мисъл, или знание.