Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda RX-8: Лицева гимнастика

14.01.2008 12:01 2
2
2571826262
Туит

На тазгодишното автомобилно изложение в Детройт японците представиха модифицирана версия на спортния RX-8. Европейското изпълнение на RX-8 ще се появи на пазара през есента на 2008 година.

Преработените брони, новите светлини и по-големите накрайници на изпускателната система придават на автомобила повече динамика. В салона от друга страна изпъкват най-вече модифицираният волан, новата форма на инструментите, както и по-удобните седалки.

От 212 до 232 к. с. за двигателите

Мощността на задвижващите агрегати в американската версия възлиза на 212 и 232 к. с. Първият от тях е комбиниран с шестстепенна механична трансмисия, а вторият се предлага с шестстепенен спортен автоматик, който може да бъде командван от планки встрани от волана. "Скъсените" предавки на трансмисията пък вече позволяват по-бързото развъртане на двигателя.

Повишена устойчивост на каросерията 

За да бъде оптимизирана устойчивостта на каросерията, японските инженери инсталират под капака на двигателя усилващ трапецовиден елемент. Ходовата част също е подсилена, а стабилността на задвижващия вал е подобрена с цел понижаване на шума в купето.

Коментари

editor
Поднасям извинения от името на редакционния екип за допуснатата фактологична грешка, която вече е опарвена и благорадя за градивната критика. :)

Ванкел
Интересно, дали преписващият новината има дори бегла представа, че Ванкеловият двигател няма "колянов вал" ? Жалко е че няма грам мисъл, или знание.

comments powered by Disqus