Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda RX-8: Лятна премяна

27.07.2009 09:56
Туит

Mazda официално представи фейслифт версията на RX-8. Премиерата на модела ще се състои на автомобилния салон във Франкфурт през септември.

Промените по RX-8 включват нова предна броня, челни светлини и светодиодни стопове. Модифицирани са също праговете и предните калници, а 19-цоловите олекотени колела вече са стандартни.

Под капака на RX-8 няма съществени изменения. 1,3-литровият ванкелов двигател генерира 231 к. с. (8200 об./мин) и 211 Нм въртящ момент. Предавателното отношение на главното предаване обаче е намалено, за да бъде оптимизирана динамиката. Мазителната уредба също е ревизирана, а новата шестстепенна механична скоростна кутия разполага с карбонови синхронизатори за предавките от първа до четвърта, което според производителя осигурява по-меко превключване. Резултатът от всички модификации се изразява в спринта от 0 до 100 км/ч за 6,4 секунди. Максималната скорост достига 234 км/ч.

Окачването на RX-8 също е преработено, както и кормилната уредба. Вентилираните спирачни дискове са с диаметър 323 мм отпред и 302 мм отзад, а за оптималното разпределение на въртящия момент между двете задни колела се грижи диференциал с ограничено приплъзване.

Във вътрешността на RX-8 от моделната 2010 година впечатление правят спортните седалки Recaro, съшити с червени конци, новите контролни уреди и централна конзола, както и коженият волан.

От Mazda все още не съобщават цената на новия модел за Европа, но се предполага, че в Германия тя ще гравитира около 38 000 евро.

Коментари
comments powered by Disqus