Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda RX-Vision Concept: С 450 к.с. и с турбо Wankel

10.02.2016 09:27
Туит

Концептът е заложил на класическите линии и двигател

Mazda представи студия на спортен автомобил по време на автомобилното изложение в Токио. Концептът RX-Vision е заложил на класическите линии и двигател. Той ще бъде сърцето на стартиращата през 2017  Mazda RX-9.
Концептуалният автомобил ще обогати с нов модел историята на спортните автомобили на японците. Спонтанно се сещаме за роторния спортен Cosmo, RX-7 и RX-8.

Идва ли Mazda RX-9 през 2017

Показаният силует следва линиите, но е подправен богато с Kodo. Студията е със следните размери - дължина 4,389 метра, широчиина 1,925 м и височина само 1,16 метра. Въз основа на компактния дизайн на новия роторен двигател в предната част линиите са определено хоризонтални. Междуосието възлиза на 2,7 метра, размерите на колелата и гумите са съответно - 245/40 R20 отпред и 285/35 R20 на задната ос, все още няма данни за мощността и разхода. Едно нещо е сигурно: студията ще следва в средносрочен план серийния модел - с две врати и само с две седалки.

Потвърдено е завръщането на двигателя Wankel, който при Mazda ще се нарича Skyactive-R. За да отговори на изискването Skyactive, новият Wankel трябва да бъде също така по-икономичен и да защитава най-съвременните стойности на емисиите. Както се твърди, Mazda обмисля също използването на турбокомпресор или малък компресор, за да реализира по-голям въртящ момент при по-ниски обороти. От гледна точка на спирачки, японците предпочитат италианския специалист Brembo.

Непотвърдени са известните технически спецификации. По случай 50-ия рожден ден на роторния двигател Mazda може да стъпи на пазара  с RX-9, където1,6-литровият хибриден турбо двигател Wankel ще генерира мощност от 450 к.с. По информация на австралийски и британски медии при по-ниски обороти агрегатът ще бъде принудително вентилиран от електрически турбокомпресор, а в диапазона на високите обороти от конвенционално турбо. Куплирането ще става посредством двоен съединител.

Що се отнася до възможното име на спортния автомобил с предно разположен двигател и задно задвижване, досега често се спекулираше. Би било логично към името Mazda RX-9 да се добави Cosmo, което ще напомня на миналото на спортните автомобили.

Коментари
comments powered by Disqus