Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda Ryuga: Далекоизточна хармония

09.01.2007 00:10
Туит

Бъдещето на спортния автомобил изглежда предвидимо, или поне така стоят нещата при японския автомобилостроител Mazda, който на Детройтското изложение показа своята визия за спортното купе на утрешния ден в лицето на концептуалната разработка Ryuga.

Студията с междуосно разстояние 2,80 метра разполага с четириместен кокпит, достъпът до който е възможен благодарение на две вдигащи се врати. Като цяло Ryuga поема по нови дизайнерски пътеки – предната част на дългия 4,28 метра, широк 1,90 метра и висок 1,26 метра автомобил се доминира от петоъгълна решетка, чиято напомняща на усмивка форма се допълва от причудливите на пръв поглед LED-светлини.

Колелата са разположени едва ли не в самите ъгли на автомобила, а капковидната форма създава илюзията за движение, дори когато автомобилът се намира в статично положение. Повърхностите, които в предната част са малки, а в задната – дори обширни, са преплетени по наистина забележително талантлив начин, придавайки на автомобила неповторимо очарование. Търсенето на дори един ръб по каросерията остава напразно...

Екосъобразно задвижване

Плавните линии на кабината на Ryuga „изтичат” назад неусетно и с невероятен финес. Страничните огледала са заместени от микрокамери, за да не се нарушава елегантността на профила.  

Задвижването е поверено на 2,5-литров двигател, използващ Flex Fuel-технология, позволяваща да бъде каран с етаноловото гориво E85, чийто въртящ момент се предава на предните колела през шестстепенна автоматична предавателна кутия. 21-цоловите колела са обути с гуми с мерки 245/35, а дизайнът на самите колела е инспириран от формата на турбина.

Изискан и модерен кокпит

Интериорът представлява интересна смесица от ориентиран към водача кокпит отпред и изключително луксозна задна част. Воланът смътно напомня на такъв и без проблем би могъл да произлиза от самолетостроенето... Взаимодействието между човек и машина е възможно благодарение на сякаш висящата в безтегловност централна конзола и многофункционалния сензорен дисплей. Показателите за скоростта на движение и оборотите на двигателя могат да бъдат както аналогови, така и дигитални. Удължените конзоли придават на V-образния кокпит допълнителна дълбочина, а повърхностите представялват стилна комбинация от кожа, полиран алуминий и светлопропусклива пластмаса.

Коментари
comments powered by Disqus