Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda SKYTECH: Падни за 100

26.03.2010 08:05
Туит

Mazda планира всички модификации на моделите й 3 и 6 да отделят максимум 120 г/км CO2 до 2015 г., като най-зеленият от тях дори да слезе под границата от 100 г/км.

Ако реализира тази цел, японският производител ще бъде единственият, който ще разполага със семеен автомобил с нива на вредни емисии под 100 г/км. Първите модели от програмата SKYTECH ще слязат от поточната линия през 2012-а.

Целта на Mazda е да оптимизира с 30% ефективността на своите автомобили спрямо 2008 година. Първата стъпка от този процес включва оптимизация на двигателите, по-добра аеродинамика, усъвършенстване на системите от ранга на i-stop (старт/стоп системата на Mazda, която повторно задейства двигателя без активиране на стартера), както и използване на олекотени конструкции. Японците обещават новите им модели в C и D сегмента например да са поне със 100 кг по-леки от настоящите.

Друг важен етап от програмата SKYTECH е въвеждането на новата шестстепенна автоматична трансмисия, която на теория трябва да намали разхода с нови пет процента в сравнение с аналогичната петстепенна.

От Mazda са категорични, че на този етап няма да преследват самоцелно хибридните технологии, а ще насочат усилията си към алтернативни програми, които са не само по-евтини, но и по-ефективни.

Коментари
comments powered by Disqus