Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda Taiki: Течен метал

03.10.2007 13:10
Туит

След като видяхме студиите Nagare, Ryuga и Hakaze, на Токийското изложение Mazda ще покаже и спортния прототип Taiki.

Студията Taiki интерпретира в дизайна на екстериора си идеята за потока (flow) по-радикално от всички предхождащи прототипи - вълнообразни ламели обтичат предницата на спортиста и му придават зловещо излъчване. Ярък контур обгръща калниците на предните колела, а после започва да се издига, оформяйки праговете на автомобила. Последните клиновидно се вмъкват под каросерията, докато задните калници изникват от фланговете и завиват колелата от външната им страна.

Задната част на автомобила е не по-малко вълнуваща – в продължението си върховете на калниците се потатят, съединявайки се във вдлъбнат овал, под който дифузьорният елемент канализира преминаващите въздушните течения.

Над изпънатата повърхност на каросерията се въздига подкрепян от дискретни колони остъклен купол, предпазващ от атмосферни влияния динамичната мебелировка на двуместния кокпит.

Задвижването на Taiki се осъществява посредством напълно нов 1,6-литров двусекционен ванкелов двигател с директно впръскване, който се спотайва под предния капак и предава мощността си на задните колела.
Коментари
comments powered by Disqus