Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda започна серийното производство на новия MX-5

06.03.2015 12:01
Туит

Моделът ще се появи в Европа през есента на тази година

Японската компания Mazda пусна серийното производство на новото поколение MX-5. Компактният роудстър ще бъде сглобяван в завода в Хирошима. На местния пазар продажбите на новия автомобили започват през юни. Моделът ще се появи в Европа през есента на тази година.

Роудстърът е получил изцяло променен дизайн във фирмения стил KODO, мек покрив (версията с твърд покрив ще бъде представена по-късно) и нова оптика.Инженерите на компанията са разработили специално за MX-5 ново шаси с рекордно нисък за Mazda център на тежеста и идеално разпределение на масата. В сравнение с предишното поколение на роудстъра  новият модел е станал по-лек. Премахването на излишните килограми на MX-5 е станало възможно не само благодарение на олекотената конструкция на окачването, но и с помощта на алуминиеви елементи в конструкцията на каросерията. Например, от алуминий са изработени усилените брони. Променени са и габаритите на автомобила: дължина 3915 мм (с 10 мм по-къс отколкото предишния), широчина 1730 мм (с 10 мм по-широк) и височина 1235 мм (с 20 мм по-нисък).

В двигателната гама влизат 1,5-литров задвижващ агрегат с мощност 140 к.с. и 2,0-литров със 180 конски сили. По избор са достъпни две шестстепенни предавателни кутии – механична и автоматична. Автомобилът е получил автоматичен климатроник, система старт-стоп, подгряване на седалките и други опции.

Трябва да бъде отбелязана мултимедийната система Mazda Connect с голям екран. Същата мултимедия е използвана и в третото поколение Mazda3. Освен това MX-5 е получил колонки за аудиосистемата в подглавниците и предното стъкло. Като цяло, интериорът на новия модел е изпълнен в стила на „тройката”. Характерният елемент в салона са неоцветените первази на вратите в стил Volkswagen Beetle.

Известно е, че първото поколение на Mazda MX-5 се появи на пазара преди 25 години - през 1989 г. Автомобилът получи външния вид в стил Mazda 323 и бе оборудван със същите двигатели и трансмисии. Най-познаваемият детайл в екстериора бяха повдигащите се фарове. Третото поколение на роудстъра дебютира през 2005 г., като през цялото това време претърпя две обновявания.

Коментари
comments powered by Disqus