Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda3 и MazdaSpeed3: Черно-бяло

04.11.2009 13:50 1
1
2571863253
Туит

Mazda ще участва с два базирани на Mazda3 модела на тазгодишното специализирано изложение SEMA в Лас Вегас.

2,5-литровата версия на Mazda3 и MazdaSpeed3, чийто 2,3-литров DISI турбомотор стандартно генерира 263 к. с., са боядисани в перленото бяло на състезателния Mazda3 World Challenge. Същевременно радиаторната решетка, страничните огледала, панелите, на които са монтирани фаровете за мъгла, и покривът са в черно. Затъмнени са също прозорците и задните светлини, като финалният акцент в черно-белия филм поставят 19-цоловите колела с гуми 225/40R19 Bridgestone Potenza RE050A.

2,5-литровият двигател на седана е оборудван с турбокомпресор, благодарение на който мощността на двигателя достига впечатляващите 250 к. с. Окачването също е ревизирано, като койловърите и регулируемата стабилизираща щанга отзад са на KW.

При 2,3-литровия мотор на MazdaSpeed3 промените засягат единствено спортния въздушен филтър на AEM, който добавя 20 к. с. към максималната му мощност. Окачването също е модифицирано с помощта на KW, но в случая са заменени и „шапките“ на амортисьорите. В пакета влизат още четирибуталните спирачни апарати на Sportech, като оригиналните са монтирани на седана.

Коментари

merama
Mazda rules!!

comments powered by Disqus