Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda3: SKYACTIV-G в компанията

26.04.2011 10:21
Туит

Mazda публикува техническите характеристики и официални фотографии на новата трета серия. Моделът дебютира на автомобилния салон в Ню Йорк.

Промените в Mazda3 от моделната 2012 г. засягат модифицираната радиаторна решетка, кръглите светлини за мъгла и новитe 16 и 17-цолови колела. В допълнение моделите, оборудвани със SKYACTIV-G двигателите, ще получат специален двигател на мотора, решен в син металик, сини акценти в челните светлини и логото SKYACTIV. В салона пък ще откриете преработено арматурно табло, освежена тапицерия и някои допълнения към стандартните за предшественика нива на оборудване.

Към гамата двигатели на Mazda3 ще бъде добавен новия SKYACTIV-G, комбиниран с шестстепенна механична или автоматична трансмисия. Двулитровият мотор с директно впръскване генерира 155 к.с. при 6000 об./мин и 200 Нм при 4100 об/мин и може да се похвали с 8,7 литра среден разход в градски условия и 6 литра при извънградски.

Промени има и по-шасито на Mazda3 – окачването е получило нови настройки, част от структурите на каросерията са допълнително подсилени, а електро-хидравличната кормилна уредба EHPAS би трябвало да предостави на водача оптимален баланс между леко управление при ниски скорости и директна работа при средни и високи.

Коментари
comments powered by Disqus