Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda6: Няколко снимки

27.07.2012 10:37
Туит

Mazda публикува серия от снимки, представящи ключовите елементи от новия модел на японците. Премиерата му е планирана за автосалона в Москва, който отваря врати на 29 август.

Един от най-успешните модели в историята на Mazda ще се сдобие с наследник, който ще следва новия дизайнерски стил на марката KODO и ще се възползва в максимална степен от SKYACTIV технологиите на японците. Една от тях е системата за регенериране на спирачната енергия i-ELOOP, която ще намери приложение за първи път в сериен модел на Mazda.

Автомобилът, който ще дебютира в Моксва след месец, е руската спецификация на новия седан. Тя се задвижва от SKYACTIV-G двулитровия мотор с директно впръскване и шестстепенната SKYACTIV-DRIVE автоматична трансмисия. Какви ще са останалите възможности по отношение на силовия тракт в новата Mazda6, ще разберем в близко бъдеще.

Коментари
comments powered by Disqus