Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

MC Concept: Различен GranTurismo S

26.09.2008 15:46
Туит

Новата състезателна версия на Maserati GranTurismo S има три отвора за охлаждащ въздух върху предния си капак, както и два нови прореза встрани от радиаторната решетка. Облицовка на дъното пък гарантира оптимизация на аеродинамиката.

Каросерията е изработена от композитни материали, а стъклата са от поликарнонат. Предните калници са разширени, за да освободят пространство на по-широката следа. Задната престилка, дифузьорът и накрайниците на изпускателната система също са рестилизирани. 

8-цилиндровият V-образен 4,7-литров двигател генерира 10 к. с. повече, достигайки мощност от 450 к. с. и 510 Нм. Конусовиден въздушен филтър и състезателен катализатор също усъвършенстват системата на силовото предаване. 

MC Concept се носи върху 18-цолови колела и сликове, а спирачната му система е снабдена с по-големи дискове. Купето на MC Concept е заздравено с помощта на състезателен ролбар. Седалката на водача, разположена пред карбоновото арматурно табло, разполага с 6-точков предпазен колан.
Коментари
comments powered by Disqus