Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mcchip-DKR Ford Fiesta ST: С повече мощност от Focus ST

05.08.2015 09:57
Туит
Mcchip-DKR Ford Fiesta ST: С повече мощност от Focus ST

Със своите 182 к.с. и 240 Нм на 1,6-литровия турбо четирицилиндров двигател автомобилът вече се присъедини към атрактивните предложения в своя клас

Тунерът Mcchip DKR е нажежил знойния Ford Fiesta ST и така да се каже му е затегнал до последно болтовете, след което кончетата в предно задвижващия се автомобил са станали от 182 на 266.
Със своите 182 к.с. и 240 Нм на 1,6-литровия турбо четирицилиндров двигател Ford Fiesta ST вече се присъедини към атрактивните предложения в своя клас. Така за малко повече мощност той просто направи завой към Mcchip в Мехерних.

Новият турбокомпресор, заедно с координирания софтуер за управление на двигателя, повиши мощността на четирицилиндровия мотор до 266 к.с., а максималният въртящ момент е дори 387 Нм. С това малкият ST слага в джоба си дори големия си брат Ford Focus ST (250 к.с. и 360 Нм).

След стандартното тунинговане Fiesta ST катапултира само за 6,9 секунди от нула до 100 км/ч и вдига 223 км/ч. Какво се крие зад тунинговането, за съжаление Mcchip не дава информация.

Коментари
comments powered by Disqus