Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

mcchip Ford Focus RS: 278 км/ч

22.12.2009 09:03
Туит

GGR, Wolf, Loder1899 са само част от тунерите, които преработиха Ford Focus RS през последната година. Нито един от тях обаче не се е осмелявал да "надуе" 2,5-литровия му мотор до 401 к. с.

В стандартната си версия петцилиндровияТ Duratec RS мотор генерира 305 к. с. и 440 Нм, които са повече от достатъчни с оглед на факта, че задвижващи са само предните колела. Но не е и според mcchip, които предлагат две нива на оптимизация на силовия тракт.

В първата си фаза програмата на немския тунер включва само препрограмиране на софтуера за управление на двигателя. Резултатът се изразява в допълнителни 30 кВт или 254 кВт максимална мощност (345 к. с.) при 520 Нм максимален въртящ момент. От mcchip не дават информация за класическия спринт от 0 до 100 км/ч, но обещават максимална скорост 271 км/ч.

Вторият етап от програмата на германците е далеч по радикален – оптимизиран междинен охладител, нови свещи и смукателни колектори, спортна изпускателна система и нов контролен блок за управление на двигателя. След всички тези промени 2,5-литровият двигател генерира 295 кВт (401 к. с.) и 612 Нм, които са достатъчни стрелката на скоростомера да отчете 278 км/ч.

Първото ниво на силовия тунинг струва 799 евро, но за втората фаза ще трябва да се простите с 4499.

Коментари
comments powered by Disqus