Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

MCE-5 VCRi: Икономичен двигател

27.02.2009 12:51
Туит
MCE-5 VCRi: Икономичен двигател

Посредством промени в степента на сгъстяване иновативният ДВГ на френската фирма MCE постига впечатляващи икономии.

1,5-литровият двигател впряга 220 к. с., което само по себе си е страхотно постижение. Още по-добре звучи и средният разход на гориво от 6,7 литра на 100 км (158 г CO2/км), който 4-цилиндровият агрегат си позволява. Благодарение на променлива степен на сгъстяване машината с обозначение MCE-5 VCRi постига максимален въртящ момент от 420 Нм при 1500 оборота в минута.

В момента дори се работи върху оптимизирана версия на мотора с директно впръскване на горивото, мощност от 270 "коня" и разход от само шест литра. Предвиждат се още система за контрол на температурата на двигателя, както и модифициране на неговата глава.

Принципът може да бъде приложен и при мотори с по-скромен работен обем. Според французите дори след 20 години бензиновите двигатели ще ангажират 80% от пазара на автомобили. В Женева на щанда на MCE-5 ще видим оборудван с иновативната техника Peugeot 407.

Коментари
comments powered by Disqus