Цените започват от 254 500 паунда, това е с 35 хил. паунда по-скъпо от обичайното купе
Автомобили McLaren са участвали в маратона "24 часа на Льо Ман" само четири пъти - от 1995 до 1998 г. Победата бе постигната само в годината на дебюта. Купето McLaren F1 GTR под номер 59 бе управлявано от пилотите Яник Далма, Юрки Ярвилехто и Масанори Секия. Времето беше дъждовно и Kokusai Kaihatsu Racing успя да измине само 298 обиколки. Обърнете внимание, че по-малко от 300 пълни обиколки на Сарт в състезанието не са преминали вече от 1952 г. Във всеки случай събитието за производителя на спортни автомобили е значимо и в чест на 25-годишнината от този триумф той ще пусне специален модел - McLaren 720S Le Mans Special Edition.
Всеки VIN номер на купето 720S от специално издание ще започне с номер 298 - броя на обиколите, завършени в най-старото състезание за издръжливост преди 25 години. Между другото, това е повече от най-преките съперници. Още три автомобила McLaren финишираха в челната петица.
Според правилата двигателят BMW V12 на GTR за Льо Ман е „удушен“ до 600 к.с. Пътната версия на автомобила обаче има 636 к.с. Общитят а тираж на модела, включително състезателните модификации, възлиза на 106 бройки, от които 64 купета McLaren F1 са хомологирани за движетие по обществените пътища.
Основните цетове са McLaren Orange или Sarthe Grey, но страничните поли и кърмата винаги ще бъдат оцветени в Ueno Grey. Пред задните арки е поставено логото на специалната серия.
Интересното е, че в Уокинг решиха да създадат специална серия на базата на 720S. Може би би било по-логично да бъде прославен инжерният гения на Гордън Мъри с негови модел 765LT - в края на краищата той е фламнът в серията Super Series. Така или иначе, 720-ото специално издание ще получи специална схема за боядисване, LM джанти с пет спици в стила на F1 GTR, , „хриле“ от въглеродни влакна на предните калници и допълнителен въздухозаборнк на покрива. Разбира се, възможно е автомобилите визуално да бъдат индивидуализирани и технически с помощта на придворното ателие MSO.
Вътре - седалки от въглеродни влакна с цветни вложки (оранжеви или сиви). На волана има нулева маркировка, а логото на изданието е избродирано на подглавниците. Удължените пера за превключване на предавките и титановият каркас с шест точкови предпазни колани не са задължителни.
Серията 720S за Льо Ман има предшественик - McLaren 650S, пуснат преди пет години. Логично е, че изданието е разработено в чест на двадесетата годишнина от същата победа в Льо Ман през 1995 г. Рецептата и етикетът са много сходни с тези на новите артикули. Тираж - същите 50 коли.
Подобно на останалите 720s, 720S Le Mans Special Edition е базиран на монокока от въглеродни влакна Monocage II и адаптивното шаси Proactive Chassis Control II. Автомобилът се задвижва от V8 4,0 двигател (M840T) с два турбокомпресора, работещи в екип със седемстепенна роботизирана трансмисия SSG. Мощността - 720 к.с. и 770 Нм. Собственото тегло на автомобила е 1419 кг. От нула до 100 км/ч купето ускорява за 2,9 сек, а максималната скорост е 341 км/ч. Петдесет от тези автомобила ще бъдат произведени, а само 16 от тях са предназначени за Европа. Доставките са планирани за септември 2020 г. Цените започват от 254 500 паунда, това е с 35 хил. паунда по-скъпо от обичайното купе.