Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

McLaren MP4-26: Последен, но не по важност

04.02.2011 14:26
Туит

McLaren стана последният от водещите отбори, представил своя нов автомобил за 2011 г. MP4-26 дебютира днес в Берлин и ще се включи в предсезонната подготовка на пистата „Херес“ следващата седмица.

Базираният в Уокинг тим предпочете да не прибързва с представянето и тестовете на MP4-26 и отложи неговата премиера за 4 февруари, като във Валенсия Гари Пафет, Люис Хамилтън и Дженсън Бътън последователно тестваха междинната версия на автомобила, базирана на MP4-25. Целта бе отборът да си осигури максимално много време за развойна дейност, както и да получи адекватна информация за гумите на Pirelli, което е трудна задача с едно напълно ново шаси.

Дали този подход е бил успешен, ще разберем едва в началото на сезона, но е видно, че MP4-26 използва някои наистина радикални решения спрямо тези, които наблюдавахме в новите автомобили на останалите тимове. Най-същественото от тях засяга U-образните радиаторни кутии. Те предполагат използването на ауспуховата система, подобна на тази при R31 на Lotus Renault GP, която дава възможност за насочване на отработените газове към пода на автомобила.

Същевременно носът далеч не е толкова вдигнат, тенденция, която наблюдаваме при всички други отбори. Любопитна е и конфигурацията на еърбокса, като по всяка вероятност целта на новите въздуховоди е да охлаждат по-ефективно KERS. В задната част на капака на двигателя пък е разположен отворът на охладителната система за скоростната кутия и хидравликата.

Шейкдаунът на MP4-26 ще бъде на 8 февруари по време на частен тест на пистата „Идиада“ в Испания. За него ще отговаря Гари Пафет, а Люис Хамилтън ще дебютира с новия автомобил на 10 февруари в Херес.

Коментари
comments powered by Disqus