Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

McLaren отвръща на удара с MP4-23

07.01.2008 18:01 8
8
2571824801
Туит

McLaren Mercedes представи в понеделник новия MP4-23, с който отборът ще се състезава във Формула 1 през сезон 2008. Щутгарт бе домакин на официалното събитие.

В неделя Ferrari презентира F2008, но само ден по-късно основният съперник за шампионската титла McLaren извади и своя коз. След катаклизмите в отбора през сезон 2007 представянето на MP4-23 премина значително по-скромно спрямо миналогодишното, което разтърси Валенсия.

MP4-23 разполага с удължено междуосие спрямо своя предшественик. Визуално новият автомобил се отличава от MP4-22 с по-издължения нос. Характерният мостов елемент на предното крило, който McLaren представи през миналия сезон липсва. Също както при F2008, с оглед на новите изисквания по отношение на безопасността, зоните за защита около каската на пилота са по-високи. Скоростна кутия е напълно нова, като корпусът и е изработен от въглеродни влакна.

Странно съвпадение маркира официалната презентация в Щутгарт. „Днес Люис има рожден ден, дали няма да берем ядове… Той става на 23, ще кара новия MP4-23, а върху него ще се откроява номер 23. И все пак, мисля, че това е по-скоро случайно съвпадение, а не лош знак.”, коментира босът на отбора сър Рон Денис.

Въпреки че McLaren понесе страхотен удар през 2008 година, Денис е уверен, че отборът бързо ще си върне традиционното място в челото. „Това е година, в която трябва да гледам единствено напред и бъдете сигурни, ние го правим. Няма да губим време, за да жалеем по миналото. Всеки един от компанията влага всички възможни усилия, за да имаме конкурентен състезателен автомобил, автомобил, който непрестанно ще се развива и който ще приеме съвсем нови форми за старта на сезона.”

Технически характеристики

Двигател Mercedes-Benz тип FO 108V

Работен обем: 2,4 литра
Брой цииндри: 8
Макс. Обороти: 19 000
Архитектура: V 90°
Диаметър на буталото: 98 мм
Брой клапани: 32
Гориво: Fuel Mobil 1 Unleaded (5,75% биогориво)
Смазочни материали: Mobil 1
Тегло: 95 кг.

Трансмисия

Осем степенна + задна, секвенционална, полувалове McLaren, ръчно контролиран съединител

Шаси MP4-23, изработено от въглеродни влакна, алуминий


Предно окачване: независимо с вградени в корпуса хоризонтално разположени пружини и амортисьори, свързани посредством лостова система за две триъгълни носещи рамена
Задно окачване: независимо с вградени в корпуса хоризонтално разположени пружини и амортисьори, свързани посредством лостова система за две триъгълни носещи рамена
Амортисьори: Коni
ECU: McLaren Electronic System
Конструкция на тялото: единичен капак на двигателя, отделни капаци на радиаторните кутии, под, нос с интегрирано предно крило
Гуми: Bridgestone Potenza
Радиосистема: Kenwood
Колела: Enkei
Акумулаторни батерии: GS Yuasa Corporation
Управление: McLaren
Инструментален панел: McLaren Electronic Systems

Коментари

hitarpotar
остъй ги, те тез някъде летят, ма и те не знаят де.

val34
Абе,Фераристи!От кога гледате формула едно,че говорите за кражба!Че това е нещо нормално за развитието на кои и да е болид от Ф1!За какво говорите - изкарване на "кирливите ризи"!!!!Стига сте дрънкали глупости, а се събудете!

asa
MP4-23 същият провал като МР4-22 много добра, НО накрая ни титла при пилотите,ни при конструкторите.

габровец-фен на кими
от 2000г.насам точно този отбор провали кариерата на Кими,който можеше да стане поне още два пъти св. шампион,а Мика пък прекрати участието си във формулата.Най-накрая благодарение на кражба успя да постигне нещо през мин. г.,а през тази се надявам да дишат праха не само на ферари,но и на други - нали вече няма да смеят да шпионират и да чакат наготово някой да им върши работата.все пак успех на третия финландец-горкият-кой знае кво го чака... :'( :(

na4e
обаче за едно съм много доволе: тракшън контрола! евала! йде сега да видим Хамилтън...или пак ще го връща някой кран на пистата като излита по завоите...

na4e
тия пак са с по-малко междуосие от ферари, въпреки, че автомобила им е "пораснал"! и пак ще дават по-добри времена на бавните писти! тц тц тц..но поне се очертава интересен шампионат :) айде да почва!!!

marlboro
извиняваите ама имате грешка болида се казва F2007 Ф СИФ ЦВЯТ :)

DI©K
И дано този автомобил върне McLaren там където им е мястото - на ВЪРХА.Давай Люис титлата ще бъде твоя.

comments powered by Disqus