Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

McLaren P1 GTR в Пебъл Бийч: McLaren отговаря на LaFerrari XX

19.08.2014 13:29
Туит

Ferrari подготвя вариант на LaFerrari, предназначен единствено за пилотиране на писта. Хората от McLaren имат намерение да противопоставята на версията ХХ една Racetrack модификация на Р1. Премиерата й се състоя на Конкурса за елегантност в Пебъл Бийч, Калифорния.

След като мнозина купувачи на McLaren P1 са се свързали с производителя на хибридния суперспортен автомобил и са се интересували от оптимизиран за пистово пилотиране вариант на модела, сега британската фирма ще предлага пистова версия на Р1. Световната премиера на McLaren P1 GTR беше отпразнувана по време на Конкурса за елегантност в Пебъл Бийч.

 

Racetrack версиите остават при McLaren

Пистовият вариант на McLaren P1 получава нови настройки на ходовата част, по-широка следа (отпред с 80 мм), състезателни гуми върху нови 19-цолови джанти с централна гайка, бордова система за увеличаване на пътния просвет, оптимизирана за пистови условия аеродинамика, както и още по-голяма мощност на хибридната задвижваща система.

В шосейната версия 3,8-литровият V8 битурбомотор в комплект с електрическия блок вече разполага с 916 к.с. и 900 Нм въртящ момент. От тях 737 к.с. и 720 Нм са приносът на бензиновата машина, а електромоторът отдава 179 к.с. и 260 Нм. GTR има системна мощност от 1000 к.с., като заслуга за нея има и състезателната ауспухова уредба от титан и инконел.

Предназначеният за затворени писти P1 ще бъде изработен в малък двуцифрен тираж. Предложения за покупка ще се отправят само към клиенти, които вече притежават „нормален” Р1. Дори и след като бъдат купени, Racetrack версиите ще остават при McLaren, където ще бъдат поддържани и подготвяни за пилотиране на състезателни трасета. Планират се най-малко шест сесии на сезон с всеки автомобил върху писти от актуалния календар на Формула 1. Заедно с пакета за поддръжка цената на P1 GTR ще възлиза на около 2,48 милиона евро. 

Коментари
comments powered by Disqus