Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

McLaren P1: Много повече от 12C

03.10.2012 10:38
Туит

Автосалонът в Париж бе първото изложение на McLaren като самостоятелен автомобилен производител. И това бе отбелязано по повече от впечатляващ начин – с премиерата на концептуалния P1 .

Дизайнът на P1  е силно повлиян от MP4-12C и прави впечатление с челните светлини, които като форма копират знака на McLaren, отворите на предния капак, масивния сплитер, LED стоповете и нестандартната задна част.

Агресивният аеродинамичен пакет генерира 600 кг даунфорс, което няма аналог в серийната продукция и същевременно е с пет пъти повече спрямо 12C. Същевременно коефициентът на челното съпротивление е 0.34, което е повече от впечатляващо постижение на фона на аеродинамичното прилепяне, с което P1 разполага.

За тези стойности до голяма степен съдейства активното задно крило, което на писта може да се мести назад и нагоре до 300 мм, а при нормални условия – до 120 мм. Същевременно ъгълът на атака варира в рамките на 29 градуса, а заимствана от Формула 1 DRS позволява челното съпротивление да бъде намалено драстично при движение на права и през бързите завои.

McLaren P1 използва платформа със средноразположен двигател, като на този етап няма конкретна информация за неговите технически характеристики. Знае се единствено, че съотношението мощност/тегло ще бъде приблизително 600 к.с. за тон.

В структурно отношение P1 разчита на карбонов монокок и MonoCage носеща конструкция, сходна с тази на 12C и 12C Spider. В нея са интегрирани съответните въздуховоди, които получават свеж въздух от въздухозаборника на покрива и останалите отвори за охлаждане. Каросерийните панели също са изработени от композитния материал.

McLaren ще обяви официалните технически характеристики на серийния P1 в началото на следващата година. По това време британската компания ще започне да приема и поръчки за новия модел, като първите доставки се очакват в края на 2013 година.

Коментари
comments powered by Disqus