Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

McLaren подготвя наследник на F1

16.05.2011 13:14
Туит

Производството на MP4-12C започна само преди няколко месеца, но в McLaren вече работят по подготовката на нов модел. Той ще бъде наследник на легендарния F1 и ще се появи на пазара през 2014 г.

Информацията не е официално потвърдена от Уокинг, но според източниците на Autocar за задвижването на Mega Mac (това е кодовото име на модела) ще отговаря нов петлитров V8, който McLaren конструира в сътрудничество с Ricardo. Максималната му мощност ще бъде приблизително 800 к.с., а въртящият момент от 800 Нм ще бъде на разположение на водача в диапазона от 3500 до 6800 об./мин. За седемстепенната трансмисия с два съединителя ще отговаря Graziano.

Mega Mac ще ускорява от 0 до 60 мили за 2,8 секунди, което е по-слаб резултат от този на Bugatti Veyron Super Sport, но при спринта от 0 до 200 мили британският спортист взима надмощие със своите 22 секунди.

Шасито на новия представител от Уокинг ще бъде от карбонов композит, а пушрод окачването - от алуминий. Mega Mac ще получи също карбон-керамични дискове, адаптивно окачване, петстепенен тракшън контрол и ABS с опция за пълното изключване на системата, при положение че сaтeлитната навигация на модела отчете, че той се кара на писта. При нормални условия системата против блокиране на колелата няма да може да се деактивира.

Mega Mac ще се произвежда в основната сграда на McLaren, а не в новата фабрика, където се сглобява MP4-12C. Капацитетът ще бъде в границите на 2 до 3 автомобила на седмица, като серията ще бъде ограничена на 500 бройки. Прогнозната цена е в диапазона от 350 000 до 400 000 паунда.

Коментари
comments powered by Disqus