Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

McLaren променя системата за ограничаване на скоростта

19.03.2008 14:03
Туит

McLaren ще промени системата на MP4-23 за ограничаване на скоростта в питлейна.

Обиколка преди финала в Австралия Хейки Ковалайнен активира неволно ограничителя докато отстраняваше предпазното фолио на своя визьора и позволи на Фернандо Алонсо да го изпревари в битката за четвъртата позиция. За да предотврати повторението на подобни нелепи ситуации, McLaren ще ревизира системата.

„Със сигурност ще направим някои корекции в бъдеще“, коментира пред Autosport ръководителят на инженерния екип Пади Лоу. „Мисля, че промените са наложителни, за да не се повтарят подобни ситуации – дали по електронен път или просто ревизирайки ергономията на волана. Не може току така да се активира докато си мърдаш ръцете в кокпита.“

Някои от тимовете на стартовата решетка във Формула 1 разполагат със система за ограничаване на скоростта, която функционира единствено при определена по-ниска предавка или скорост. Един от тях е Ferrari, като тестовият пилот на Скудерията Марк Жене наскоро изрази изненада си, че Сребърните стрели се бавят толкова с интегрирането й.

„Не мога да си представя, че в McLaren не са направили нищо по въпроса, след като тази грешка им се отрази прекалено скъпо в края на миналия сезон“, коментира Жене, връщайки се назад към Гран при на Бразилия 2007. Испанецът вярва, че техническият проблем с автомобила на McLaren, който коства на Хамилтън титлата, е провокиран именно от този пропуск. Още тогава екипът на Рон Денис отрече това да е причината.

Коментари
comments powered by Disqus