Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

McLaren ще използва нов нос в Испания

09.05.2012 15:05
Туит

Тим-шефът на McLaren Мартин Уитмарш призна, че по всяка вероятност MP4-27 ще получи за Гран при на Испания новия нос, който направи своя дебют по време на тестовете в Италия миналата седмица.

McLaren бе единственият от водещите тимове, който заложи на стандартна конфигурация в предната част на своя автомобил и избегна оформянето на характерната за тази година гърбица пред началото на кокпита, наложена от новите правила. На „Муджело” обаче британският тим тества с по-висок нос и по-дълги вертикални колони, които осигуряват фиксирането на предното крило. По всяка вероятност тази концепция, която е значително по-близка на т.нар. „птицечовка” от предишната, ще бъде използвана и в Гран при на Испания в края на тази седмица.

„Има доста голям шанс да я видим в неделя, когато пилотите ни за първи път ще могат да я изпробват (в състезателни условия)", коментира Уитмарш пред Autosport. “Имаме много данни от „Муджело”, така че разполагаме с всичко необходимо, за да направим нужните настройки и да подобрим представянето си на пистата.”

По-високият нов позволява по-добро управление на въздушния поток под автомобила, което е и причината McLaren да поеме в тази посока.

„Разбира се, че винаги търсим по-ниско челно съпротивление и повече даунфорс, но не забравяйте, че напоследък промените, които дават резултати, са доста минимални. Носът и предното крило, както и вертикалните му колони, са различни, има и някои други леки промени. Така управляваме по-добре въздушния поток в останалата част на автомобила."

"В днешни дни търсим и най-малките възможности да подобрим автомобила. Има много забрани по отношение на задната част, ето защо постигаме повече, като променяме потока, който се насочва натам, а не като променяме дизайна отзад.”

Уитмарш за пореден път не прави конкретни прогнози и коментира, че все още не е ясно какво е разпределението на силите, въпреки че вече са минали четири старта от началото на сезона.

„Мисля, че ще бъдем конкурентни в Испания и по-нататък, но не сме наясно какво са направили другите отбори. Най-хубавото нещо в този спорт е, че не е възможно да си убеден напълно в каквото и да било. Определено разполагахме с автомобил, който да ни изведе в челото във всяко едно от четирите състезания досега, така че темпото е налице. Работим непрестанно, за да го развиваме, но няма как да си уверен, че останалите тимове не са направили нещо по-добро и че няма да те затруднят. Събрахме интересна информация от „Муджело”. Да видим дали ще се възползваме от нея в Барселона.”

Коментари
comments powered by Disqus