Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

McLaren тества ново шаси във Валенсия

22.08.2009 09:26
Туит

От McLaren разкриха, че са експериментирали с ново шаси по време на петъчните тренировки, което е и причината Люис Хамилтън да пропусне голяма част от втората сесия.

Въодушевени от победата в Унгария преди четири седмици, Сребърните стрели продължават да развиват активно MP4-24, въпреки че на практика нямат шанс да се борят за шампионската титла. Част от развойния процес е новото шаси с по-късо междуосие, което отборът е тествал в петък на уличното трасе във Валенсия.

„Като всеки друг отбор и ние трябваше да затворим вратите на фабриката по време на лятната пауза, така че това представляваше допълнително предизвикателство за нас”, обяснява тим-шефът Мартин Уитмарш. „Всеки даде всичко от себе си, но със сигурност и в другите тимове е било така. Както се видя днес, подготвихме серия нововъведения, но не разполагахме с достатъчно от тях. Въпреки това тествахме новото предно крило с Хейки сутринта.”

„Направихме и някои корекции на пода, които пробвахме с Люис. Той тества и с нова версия на автомобила, чието междуосие е по-късо. Вероятно това ще ни бъде от полза за следващите високоскоростни състезания, които започват със „Спа”. Все още работим здраво върху тазгодишния автомобил, но мисля, че всички останали отбори правят същото. Това е поредното доказателство, колко оспорвана е конкуренцията във Формула 1. Длъжен си да вървиш напред с всяко изминало състезание, но естествено, нашата позиция е малко по-различна от тази, в която се намират Рос (Brawn GP) и Red Bull, тъй като трябва да сме сигурни, че това, което правим сега, ще ни е от полза за догодина. Наистина хвърляме много усилия в тази насока.”

Уитмарш признава, че отборът не е бил достатъчно подготвен, за да се справи с проблемите на Хамилтън в началото на втората сесия. Световният шампион завъртя само три обиколки, след което пое към бокса заради удар в предната част на автомобила. Люис така и не можа да се върне на пистата до края на тренировката.

„Бяхме наясно, че щом променяме междуосното разстояние, трябва да променим и пода, и носа, и предното крило, тъй като позицията на предната ос е различна. Направихме го, но нямахме достатъчно готови части. Люис повреди носа в началото на втората тренировка, а резервните компоненти пътуваха буквално към нас. Не съм притеснен от това, което се случи, но съм разочарован.”

„Напоследък във Формула 1 се появиха някои проблеми, които са следствие от ограничаването на тестовете. Един от тях например е невъзможността да развиваме млади пилоти. Работим здраво по автомобила, използваме петъците като тестове, а при настоящата ситуация изведнъж се оказа, че трябва да пропуснем цялата втора тренировка. Разочароващо е. И все пак, мисля, че и двамата ни пилоти са доволни от автомобила. Утре пистата ще става все по-бърза и това ще ни бъде от полза. Определено обаче не е приятно да седиш час и половина в бокса и да не можеш да работиш по автомобила.”

Коментари
comments powered by Disqus