Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Медийното отразяване на Формула 1 има нужда от промени

09.12.2009 16:08
Туит

Формула 1 трябва да използва нови средства за комуникация с феновете, за да запази статуса си на един от най-популярните спортове в световен мащаб, смятат част от водещите фигури в шампионата.

Тази седмица в Монако се провежда традиционният бизнес форум в областта на моторните спортове. Тони Фернандес, собственикът на Air Asia и тим-шеф на новака Lotus, откри срещата с категоричното изказване, че във Формула 1 има сериозен ресурс, който не се използва, а трябва да бъде реализиран, за да може шампионатът да се развива и да гони популярността на футбола.

„Всички ме смятат за луд, защото се захващам в такъв момент с Формула 1, но според мен тук има огромни възможности – да работим онлайн и да достигнем до публика, която никога не е била част от спорта. Имаме всичко необходимо, за да направим Формула 1 глобален спорт като футбола. Може да се получи, ето защо ние имаме интерес в тази сфера.”

Джерард Лопес, бизнесменът, който е сочен като един от най-сериозните купувачи за отбора на Renault, също е на мнение, че Формула 1 трябва да отвори широко очи за случващото се в света на медиите.

„Отборите могат да допуснат по-близо до себе си публиката”, коментира Лопес, който е един от първите инвеститори в Skype. „Спортът и цялото му обкръжение трябва да се променят. Повечето договори за излъчване са направени по схемите от преди 15, 20, дори 25 години. Истината е, че до три или четири години голяма част от хората по света няма да наблюдават телевизията така, както сме свикнали досега, а чрез интернет. Това напълно променя начина, по който ще се преговаря за договорите за излъчване и начина, по който ще се предлага съдържанието.”

„Няма как да контролираш потребителите в интернет или поне по начина, по който се прави това в телевизията. Подобен беше процесът с музикалната индустрия и нейното дигитализиране. Трябва да търсиш нови механизми, по които да правиш пари, защото в крайна сметка спортът се крепи на това.”

Коментари
comments powered by Disqus