Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Меките гуми са били първоначалният избор за Бахрейн

16.04.2013 20:33
Туит

Официалният доставчик на гуми във Формула 1 Pirelli се е отказал от първоначалните си намерения да използва меките сликове за предстоящата Гран при на Бахрейн заради изключително бързото им износване.

Първоначалният план на Pirelli за надпреварата в Бахрейн е бил да предостави на тимовете твърдите и меките гуми. След Гран при на Малайзия обаче италианската компания е променила решението си, тъй като абразивната настилка съкращава драстично живота на софт сликовете, а на "Сахир" пясъкът допълнително ще усложни задачата на пилотите. Ето защо за предстоящата надпревара изборът е значително по-консервативен - твърди и средно твърди гуми.

За Гран при на Китай миналия уикенд Pirelli избра средно твърдите и меките гуми и понесе много критики за поведението на меките, чиито ресурс бе твърде ограничен. Фернандо Алонсо направи най-дълга серия с тях - едва седем обиколки, а Марк Уебър дори излезе на пистата само за един тур с тях.

"Това е една от най-тежките писти за гумите заради високата температура на въздуха и пистата. Очакваме средно три стопа", коментира спортният директор на Pirelli Пол Хембъри. 

Коментари
comments powered by Disqus