Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Melkus е пред фалит

22.08.2012 12:10
Туит

Немската компания Melkus е подала в съда документи за обявяване в несъстоятелност. Въпреки това нейният собственик Петер Мелкус вярва, че тя ще оцелее.

През 1986 г. компанията официално затвори врати, но десет години по-късно синът на Хайнц Мелкус (1928-2005) реши да възобнови марката с RS 2000.

Явно продажбите на струващия 150 000 евро спортен модел и лошата икономическа ситуация обаче ще попречат на Петер да продължи делото на своя баща, тъй като съдът е отворил процедура по обявяването в несъстоятелност на компанията.

По първоначален план Melkus трябваше да продава по 25 автомобила годишно. Това обаче вероятно не се е случило, щом компанията е останала без друга възможност. Ако се намери съответното финансиране за състезателната и GT версията на RS 2000 все пак, не е изключено производството му да продължи, смята Петер Мелкус.

Коментари
comments powered by Disqus