Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes-AMG E63 (2016): Сега само с четирилитров V8

29.02.2016 09:20
Туит

Следващият топ модел в серията би трябвало да празнува премиерата си на салона в Ню Йорк

Новият Mercedes E-класа едва беше официално представен в Детройт и прототипът на мощния вариант AMG E63 вече прави първите си тестови обиколки, който ще се задвижва от четирилитров битурбо V8.

Следващият топ модел в серията би трябвало да празнува премиерата си като седан на автомобилното изложение в Ню Йорк, а след това съответният T-модел ще дебютира през есента на автомобилното изложение в Париж.

Mercedes-AMG E63 с 550 и 600 к.с.


Вместо на вече доказалия се 5,5-литров V8 Biturbo, Mercedes-AMG E63 залага на познатия ни от другите серии четирилитров V8 Biturbo. Що се отнася до мощността, там вече може да се спекулира. Конкуренцията не спи и вече достига 600 к.с. и нагоре (Audi RS6 Performance: 605 к.с., BMW M5 Competition: до към 600 к.с., Cadillac CTS-V: 649 к.с.), очаква се Mercedes също да последва примера на конкурентите си. В момента 5,5-литровият битурбо V8 в най-мощното си изпълнение генерира 585 к.с., а четирилитровият V8 достига стабилните 550 и 600 к.с. Новата 9-степенна спортна автоматична трансмисия за пръв път е намерила приложение. Разбира се, не на последно място е и задвижването на четирите колела в новия Mercedes-AMG E63. По-широките оси би трябвало да са заимствани от C Coupé.

Визуално, новите AMG модели са обновени с нови предна и задна престилки, модифицирана радиаторна решетка и леко уширени арки на калниците. Отзад доминира четиритръбната изпускателна система с трапецовидни накрайници. Разбира се, не липсват и специални AMG джанти и подобаващо оразмерената спирачна система. Предлагат се и керамични стопери.

Коментари
comments powered by Disqus