Наред с увеличението на мощността версията GT C е заимствала елементи от GT R
Вече е ясно, Mercedes-AMG GT Roadster стартира. С платнения си покрив той ще обира овациите на автомобилното изложение в Париж. Така с открития вариант GT C Mercedes представя много по-мощна версия.
Mercedes-AMG GT Roadster се открива за 11 секунди
Подобно на Mercedes SLS Roadster, така и AMG GT Roadster е покрит с мек сгъваем покрив. Гюрукът се отваря и затваря електрохидравлично при скорост до 50 км, само за 11 секунди. Трислойната конструкция се предлага в три различни цвята - черен, червен или бежов. Допълнителната защита при преобръщане осигурява интегрираната алуминиева напречна греда с ролбар. При затворено състояние, покривът придобива мека купевидна форма, само последният слой е малко по-стръмен, което придава по-издължена форма на капака на багажника.
Airscarf и по-твърдо шаси
Тъй като при отворената конструкция се губи якостта на каросерията, Mercedes се е погрижил, като е подсилил някои точки. Страничните прагове са подсилени с по-дебели стени и многокамерна структура. Носачите на арматурното табло са подсилени с допълнителни подпори на рамката на предното стъкло, освен това задната ос е подсилена с напречна подпора между гюрука и резервоара. Напречна греда зад седалките поема фиксираната система за защита при преобръщане. Новости са вграденият прибиращ се спойлер, изработен от подсилена с карбонови влакна пластмаса върху капака на багажника, активна система за контрол на въздуха в долната част на новата предна престилка, както и панамериканската радиаторана решетка. На открития Mercedes не трябва да му липсва Airscarf, който го има само в GT Roadster. Разбира се, откритият двуместен автомобил се идентифицира и по музикалната уредба Burmester.
Новата GT C-версия с 557 к.с.
Mercedes-AMG GT-Roadster се задвижва основно от известния четирилитров битурбо V8 с 476 к.с. и 630 Нм, който ускорява до 100 за 4,0 секунди и позволява да развива скорост до 302 км/ч. За тези, които обичат по-високите скорости, за тях Mercedes-AMG представя на автомобилното изложение в Париж допълнително произведение. Заедно с Roadster дебютира и GT C вариантът, който по-късно ще се предлага също и като купе, което разполага с 557 к.с. и 680 Нм, позициониращ се някъде между GT S и GT R и се задвижва също от четирилитровия V8 Biturbo. При GT C спринтът от нула до 100 км/ч е за 3.7 секунди, като ускорението приключва при максимална скорост от 316 км/ч.
GT C заимства от GT R
Наред с увеличението на мощността версията GT C е заимствала елементи от GT R. Шасито на C разполага с AMG Ride Control и адаптивни амортисьори, както и 19- и 20-цолови джанти (GT: само с 19 цола). Диференциалът на задния мост е с електронно управление и задната ос може активно да комуникира с кормилното управление. C е заимствал и от визията на R. По-широкият с 57 мм заден калник е осигурил място за по-широката следа и по-широките колела на задната ос, които осигуряват по-добро сцепление при по-високи скорости в завой. В седемстепенната трансмисия първата предавка е удължена, докато седмата предавка и крайното устройство са по-кратки. В допълнение, AMG GT C Roadster разполага с литиево-йонна батерия и по-ексклузивно оборудване, интериорът е в кожа Nappa, воланът е AMG Performance, разполага с допълнителна програма за управление Race, както и Performance изпускателна система с управление на клапаните.
Mercedes-AMG GT-Roadster вероятно ще стъпи на пазара през пролетта на 2017, а цените все още не са обявени.