Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes-Benz E 63 AMG: Комбинация

16.09.2009 10:05 5
5
2571859393
Туит

Комби версията на E-класата дебютира пред публика на автомобилния салон във Франкфурт. На щанда на Mercedes-Benz обаче голямата звезда бе SLS AMG и един наистина достоен за уважение модел остана без нужното внимание - E 63 AMG комби.

Още през месец август Daimler публикува официалните характеристики и фотографии на E-класата във версия комби, но тогава така и не стана ясно дали „придворният” тунер AMG ще сложи своя отпечатък върху функционалния автомобил. Въпросителните паднаха във Франкфурт, където дебютира E 63 AMG.

Под капака на спортната модификация работи добре познатият 6,3-литров V8, който в тази си версия генерира 525 к. с. и 630 Нм. Комбиниран със седемстепенната Speedshift MCT автоматична трансмисия, той ускорява E 63 AMG от място до 100 км/ч за 4,6 секунди. Въпреки феноменалните динамични характеристики очакваният разход е 12,8 литра за 100 километра комбиниран пробег.

Характерните отличителни белези на версията AMG са модифицираната предна броня със светодиодни дневни светлини и масивни въздуховоди, новият дифузор, четирите накрайника на изпускателната система и 18-цоловите колела. Спортното окачване AMG Ride Control и керамичните спирачки, които се предлагат като опция, допълват пакета.

E 63 AMG не прави по никакъв начин компромис с функционалността на стандартната E-класа комби. Багажното отделение има капацитет от 1950 литра, като автоматичната пета врата и системата за прибиране на задните седалки продължават да са налице.

Комби версията на E 63 AMG ще се появи на пазара през февруари догодина, като базовата цена за Германия с ДДС е 108 409 евро.

Коментари

BAT_J
Най-накрая да се получи някакъв смислен разговор/обмяна на мисли в този форум :)))))))!!!!!!!!!!!!!!!!

Адолф Грубер
Експресът от Ботроп като правило винаги е по-мощен,(750hp) но колкото и ''скучен'' да е един Бенц, AMG и компания винаги ги превръщат в зверове!

Боро
BAT_J, ето го отговорът на Brabus, но във версията седан http://www.ams.bg/content/brabus-e-v12-one-of-ten-006448 :-)

Кирил
Съгласен съм, че колата е "зверска машина", но предпочитам турбо машините като 55 AMG (за жалост не се произвежда повече) пред големият атмосферен двигател. RS 6 е моята кола. ABT и MTM предлагат тунинг до 700 и 730 коня за около 10 000 евро. Да Брабус версийте на Е-класата достигат 300 000лв.

BAT_J
Поредната зверска машина от AMG. С нетърпение чакам отговора на момчетата от Brabus. Като серийно изпълнение Е-клас не предизвиква никакви емоции и вълнение- просто един отличен бизнес автомобил създаден да върши работа. Но туниг версиите му радват много окото.

comments powered by Disqus