Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes-Benz G 500 4×4² струва 226 100 евро

23.06.2015 11:36
Туит

Немската компания изцяло модернизира G-класата – най-важното е нов битурбо V8

Висока мощност, нисък разход, уникален екстериор и интериор: Mercedes изцяло модернизира G-класата. Най-важният детайл: нов битурбо V8.

А сега в детайли ? Това, че Mercedes G-класа ще бъде с нов V8 бензинов двигател,  беше ясно като бял ден след появата на студията Mercedes G500 4 × 4² . Но Daimler използва момента, за да потопи цялата серия в извора на младостта. Поводът е покриване изискванията на стандарта за вредни емисии Eвро 6, които всички четири двигатели на Mercedes G-класа покриват. Разбира се, студията не е само студия. Mercedes G500 4×4² разшири моделната гама и предлага от декември задвижване на всички колела, включително портални оси и новия V8 двигател на цена от 226 100 евро.

Mercedes G с четирилитров битурбо мотор

Mercedes G 500 е с осемцилиндров битурбо, който вече направи фурор с Mercedes AMG GT. Със своите централно разположени компактни турбокомпресори бензиновият с директно впръскване работи изключително бодро и достига до един респектиращ въртящ момент от 610 Нм с 422 к.с., това са ключовите данни на новата "база" бензинови.

При останалите три машини, по време на преоборудването за Евро 6  инженерите са открили още неизползвани капацитети.  Шестцилиндровият дизелов в G 350 d ще генерира занапред 245 к.с. (+34 к.с.) и 600Нм (+60 Нм). При AMG G 63, мощността скача с 27 и става 571 к.с. И за всички онези, на които дванадесетте цилиндъра в AMG G 65 досега им се струваха слабички, вече ще могат в бъдеще да се радват на завидните  630 к.с.(+28 к.с.) и въртящ момент от 1000 Нм.

С изключение на AMG G 65, всички модели от новото поколение разполагат със старт/стоп система. Пипнали са и шасито. Нови амортисьори осигуряват повече стабилност по германските пътища. Освен това ESP е пренастроена, това няма да зарадва G-пилотите. Досега, предотвратяващата система пребоксуване, хващаше изключително яко и потушаваше още в зародиш динамиката в завоя. G 500 има опция за регулируеми амортисьори в комфортен и спортен режим.


Mercedes G модел на 2016 година

Модел      Цилиндри   куб. см     к.с./Нм             0-100 км/ч (сек)             цена  (евро)
G 350 d         V6            2987            245/600                        8,8                            89 922
G 500            V8            3982            422/610                        5,9                          105 035
G 500 4x4-2   V8            3982            422/610                        7,4                           226 100
AMG G 63       V8            5461            571/760                       5,4                           143 216
AMG G 65       V12          5980                                               5,3                           271 915

G-класа Edition 463

Екстериорно идентифициране на новия модел на 2015: Mercedes G е с броня в нов дизайн и стандартни AMG арки на калниците в цвета на купето. G 350 d стандартно е обут в 18-цолови алуминиеви джанти. За моделите на AMG G-класа Mercedes предлага нови, атрактивни нюанси (solarbeam, tomatored, aliengreen, sunsetbeam, galacticbeam).
Интериорът на фейслифтираната G-класа на 2015 също е обновен. Нов инструментариум краси както обикновените, така моделите на AMG. Освен това има нов наточен специален модел, G AMG Edition 463, в съчетание с двата AMG осемцилиндрови, има ново арматурното табло в два нюанса, двуцветни кожени седалки както и карбонови декоративни елементи. Edition 463 моделът е оборудван допълнително със защита от неръждаема стоманена и 21-цолови ковани джанти.

Новите модели ще могат да се поръчват от средата на годината, първите доставки ще са през есента, след фирмената ваканцията. Цените са както следва: Mercedes G 350 d - 89 922 евро, Mercedes G 500 – 105 035 евро, AMG G63 - 143 216 евро, AMG G 65 - 271 915 евро. G 500 4x4² струва 226 100 евро.  В зависимост от варианта,ще има едно увеличение на цените в сравнение с миналогодишните модели от около 3000 до 3500 евро.

Коментари
comments powered by Disqus