Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes Benz RLS: Най-странният Mercedes правен някога

23.01.2007 16:01
Туит

Компанията Alpine, известна със своите висококачествени аудиокомпоненти, изненада почитателите си с нестандартен концепткар, снабден с уникално по рода си аудиооборудване.

По време на тазгодишното международно изложение Consumer Electronics Show (CES) в Лас Вегас Alpine Electronics представи новата си концепция - Mercedes Benz RLS. Автомобилът използва базата на Mercedes R500 и е създаден в поделението на Alpine в Торанс, Калифорния.

Поразителният екстериор на RLS е изработен изцяло ръчно, а от R-класата в оригиналния си вид се е запазил единствено тавана. Останалата част на авангардното купе е направена изцяло от фибростъкло, изпръскано с елегантен карамелено-черешов микс на BASF. Отраженията, пробягващи по външните панели, следват вълнообразните линии впиващи се навътре във вратите и подчертават масивната задница.

Външният вид обаче далеч не е единственото, с което RLS разбива обичайните представи. Централно разположеният волан и двата чифта педали пред двете места, както и интегрираните във вратите седалки, като че ли идват малко в повече.  

След като двамата пасажери се разберат кой ще поеме управлението идва време за насладата от съвършения звук, осигурен от иновативната IMPRINT технология. Интериорът на RLS е проектиран изцяло в съответствие с изискванията на аудио системата за постигане на максимално близко до оригинала звучене. Използваният CDA-9887 CD/MP3/WMA/AAC рисийвър автоматично калибрира характеристиките на предусилвателите, а специален микрофон замерва спецификата на акустичната среда на интериора. Получените данни впоследствие се анализират от процесор, който добавя корекции в еквилайзера, с което се гарантира качеството на възпроизвежданите сигнали.

RLS стъпва на алуминиеви колела на фирмата TIS с размери 26 цола отпред и 30 цола отзад, а надеждното спиране е поверено на масивни спирачни апарати, произведени от Brembo. Осветлението на интериора е изработено от фирмата Pilot и внася доза интимност във вътрешния обем, подсилена от кожена тапицерия и панели от полирана благородна дървесина.

 

Коментари
comments powered by Disqus